کاتالوگ محصولات نیوشا
۱۳۹۹-۱۰-۱۷
۵ مزیت‌ رقابتی متمایز و برجسته محصولات نیوشا
۱۳۹۹-۱۰-۱۷

ما شرکتی هستیم که معتقدیم در دنیای امروز و با پیشرفت های روزافزون علمی در عرصه فضای مجازی، نظام های توزیع سنتی کالا در کشور چاره ای جز تغییر ندارند. نیوشانیک به عنوان بخشی از شرکت مادری تحت عنوان «نیوشاداریان» مسئولیت بازاریابی و فروش محصولات تولید شده این شرکت را، از طریق تجارت مدرنی به نام بازاریابی شبکه ای بر عهده دارد.

سبد محصولات تولیدی نیوشاداریان گستره وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه است که با برند تجاری «نیوشا» تولید می شوند. این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند.

طبق قانون شرکت نیوشانیک، عرضه محصول در محل های مذکور ممنوع است:

– مکان های ثابت تجاری مثلاً فروشگاه، مغازه و …

– معابر عمومی و فضای باز

– فروشگاه های آنلاین عمومی مثل دیجی کالا

– مراکز آموزشی

* عرضه محصول در نمایشگاه ها و غرفه های مناسبتی، پس از دریافت مجوز از شرکت، مجاز است. نمایندگان نیوشا هنگام برگزاری نمایشگاه و غرفه، این نکات را در نظر داشته باشند:

غرفه باید در فصای بسته (مانند نمایشگاه و …) برپا شود، نه فضای باز و معابر عمومی!

– در هر نمایشگاه، بازارچه و پایگاه موقت، فقط یک گروه حق ایجاد غرفه دارد.

– این غرفه فقط برای فروش محصول است؛ طبق الزام بازرگانی، معرفی کار و جذب بازاریاب در این پایگاه ها ممنوع است.

مشاوره و ثبت سفارش محصولات نیوشا: ۰۹۹۲۸۹۷۵۷۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *