۵ مزیت‌ رقابتی متمایز و برجسته محصولات نیوشا
۱۳۹۹-۱۰-۱۷
آیا امکان تهیه محصولات نیوشا از فروشگاه‌ها برای مشتریان وجود دارد؟
۱۳۹۹-۱۰-۱۷

محصولات نیوشا از گیاهان دارویی، چای، ادویه و میوه‌ها تشکیل شده‌اند. اینها همگی دارای «مواد مؤثره» یا همان «گیاه مغذی‌ها» هستند که تأثیر و فایده آنها بر حفظ سلامتی، پیشگیری و درمان بیماری‌ها از نظر علمی اثبات شده و پایه و اساس علم داروسازی از آغاز پیدایش بشر تاکنون قرار گرفته است. محل تجمع و نوع اثرگذاری مواد موثره موجود در گیاهان مختلف، متفاوت است. در بعضی از گیاهان، برگ و در برخی دیگر، ریشه یا ساقه یا میوه مرکز تجمع مواد مؤثره است.

براساس مطالعات روی همین مواد مؤثره است که هر روزه اخبار و اطلاعات جدیدی از تأثیر و فایده محصولات گیاهی در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها در رسانه‌های عمومی منتشر می‌شود و از تأثیر فلان گیاه بر تقویت عملکرد فلان اندام یا تأثیر فلان گیاه بر کاهش فلان بیماری و … صحبت به میان می‌آید. مواد مؤثره‌ موجود در بافت گیاهان، اثرات مثبتی روی سلول‌های مختلف داشته و بر بهبود عملکرد سلول‌ها و در نتیجه، حفظ تعادل شیمیایی بدن تأثیر به‌سزایی دارند. بهره‌مندی مستمر از خواص ماده مؤثر گیاهان دارویی، به افزایش مقاومت بدن در برابر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند و نیاز به مصرف داروهای شیمیایی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. گیاهان می‌توانند به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از متداول‌ترین روش‌های مصرف گیاهان به شکل چای یا دمنوش است که از این طریق، مواد مؤثره آنها به شکل مناسب جذب بدن می‌شوند.

دومین جنبه اثربخشی نوشیدنی‌های سلامت‌ ریشه در طب سنتی دارد که معتقد است گیاهان دارویی نقش و تأثیر مهمی در برقراری تعادل مزاجی در افراد دارند. طب سنتی سلامتی بدن را در گرو مزاج متعادل دانسته و به هم خوردن تعادل مزاجی را بیماری‌زا می‌داند. طب سنتی اعتقاد دارد نوشیدنی‌های سلامت می‌توانند اثرات مثبتی روی این تعادل شیمیایی داشته و تعادل به هم ریخته را تنظیم نمایند.

سومین جنبه مثبت مصرف روزانه و مستمر نوشیدنی‌های سلامت، جایگزینی ناخودآگاه آنها با نوشیدنی‌های قندی در سبک زندگی است که باعث کاهش قابل توجه اثرات منفی این نوشیدنی‌های مضر در بدن می‌شود. امروزه، نوشابه‌ها و آبمیوه‌های صنعتی بخش مهمی از سبک زندگی ناسالم را تشکیل می‌دهند و وقتی مصرف کنندگان نوشیدنی‌های سلامت را جایگزین نوشیدنی‌های قندی می‌کنند، در واقع از ضررها و خطرات نوشیدنی‌های ناسالم جلوگیری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *