افتتاح وب سایت نوش نت
افتتاح وب سایت نوش نت
۱۳۹۸-۰۵-۱۴
نوش نت :: مشاور و نماینده رسمی نیوشا
نوش نت :: مشاور و نماینده رسمی نیوشا
۱۳۹۸-۰۵-۱۴

آیا دمنوش های لاغری نیوشا واقعا تأثیر دارد؟

سلامتی شما عزیزان اولویت ماست و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم “جرعه جرعه رویایتان را احساس کنید”.

شرکت نیوشا با آموزش و تربیت مشاوران سلامت اقدام به ارائه ی مشاوره های تخصصی رایگان به هر فرد کرده و برای هر یک از افراد با توجه به مشاوره های انجام گرفته پک های لاغری مناسب ارائه می دهد.

پکیج های لاغری نیوشا با مکانیسم عملکرد فوق العاده موجب

  • افزایش سطح سوخت و ساز بدن (متابولیسم)
  • تجزیه و شکستن بافت های چربی و تبدیل آنها به قند مفید و دفع از طریق ادرار
  • کاهش اشتهای کاذب و تأثیرات عالی بر سیستم گوارش
  • جلوگیری از شارژ مجدد سلول ها و تجمع چربی در بدن

می شود و به این طریق به کاهش وزن اصولی دست پیدا می کنیم. به علت اینکه این ویژگی ها از طریق تکیه بر خواص گیاهان دارویی ایجاد می شود، با مصرف منظم در طول یک دوره به طور قطع به کاهش وزن و سایز چشمگیری دست خواهیم یافت.

آیا دمنوش های لاغری نیوشا در شل شدگی و افتادگی پوست تأثیر دارد؟

پک های ویژه ی لاغری نیوشا به علت داشتن دمنوش هایی مانند چای سبز و آلوورا و عسل، چای سبز و رزماری و گل محمدی، چای بلوبری و غیره، علاوه بر اینکه از پوست محافظت می کنند و جلوی چروک شدن و افتادگی پوست را می گیرند، نقش بسزایی در کاهش وزن نیز دارند. شما می توانید شفافیت و صافی پوستتان را پس از دوره ی مصرف پک لاغری نیوشا به راحتی حس کنید.

آیا پس از اتمام دوره ی مصرف دمنوش های لاغری نیوشا بازگشت وزن خواهیم داشت؟

روش کاهش وزنی که در مورد آن صحبت می کنیم و به نتیجه رسیده ایم و نسبت به آن علم و تجربه داریم، از پشتوانه ی علمی و عملی بسیار بالایی برخوردار است. این امر با استفاده از دمنوش های کاملا گیاهی نیوشا انجام می پذیرد.

به دلیل اینکه دمنوش ها طبق اصول بدن انسان آرام آرام و به صورت تدریجی باعث لاغری می شوند و از طرفی چون گیاهی هستند کاهش وزنی پایدار، بدون عوارض و بدون بازگشت ایجاد می کنند.

آیا در کنار مصرف پکیج لاغری نیوشا به رژیم یا ورزش خاصی نیاز داریم؟

لاغری با دمنوش های نیوشا نیاز به رژیم غذایی یا ورزش خاصی ندارد ولی فعالیت ورزشی سبک از قبیل روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی تند، رقص، دوچرخه، تردمیل و حلقه و مصرف غذاهای سبک و کم کالری و سرشار از فیبر روند لاغری را تسریع بخشیده و موجب کاهش وزن می شوند.

انجام پیاده روی پس از میل کردن دمنوش هایی مثل کرن بری، بلوبری و میکس بری (ریزمیوه های قرمز) که چربی سوزی فوق العاده ای دارند، توصیه می شود زیرا این امر موجب می گردد که چربی سوزی بدن با استفاده از این دمنوش ها تا ۵ برابر افزایش پیدا کند.

آیا محتویات پکیج لاغری نیوشا برای همه یکسان است؟

خیر. دمنوش های کاهش وزن نیوشا پس از مشاوره توسط مشاورین رسمی شرکت نیوشا و مشخص شدن شرایط جسمانی و مشکلات افراد از قبیل دیابت، کبد چرب، یبوست و تشخیص طبع و مزاج هر فرد و متناسب با این ویژگی ها به هر فرد ارائه می گردد بنابراین و با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا می توان گفت پکیج واحدی برای افراد نداریم و بهترین و چربی سوزترین پکیج کاهش وزن پس از مشاوره تعیین می شود. جهت مشاوره رایگان اینجا را کلیک کنید و با مشاورین رسمی شرکت نیوشا ارتباط برقرار کنید.

آیا در دوران شیردهی هم میتوان از دمنوش های لاغری نیوشا استفاده کرد؟

برای دوران شیردهی که هم برای مادر و هم برای نوزاد دوران حساسی است، پکیج ویژه ای در نظر گرفته ایم که محتویات این پکیج کاملا برای مادر و نوزاد مناسب است و ضمن کاهش وزن، افزایش شیر مادر را نیز به دنبال دارد و هیچگونه عوارضی برای نوزاد به دنبال نخواهد داشت. مصرف چای سبز در دوران شیردهی برای مادران شیرده مناسب نیست و منع مصرف چای سبز دارند زیرا مصرف چای سبز در مادران شیرده موجب ایجاد سردرد در نوزاد و در دراز مدت کودک را برای الرژی مستعد می کند. بنابراین از مادران عزیز خواهشمندیم برای تهیه ی پکیج ویژه ی کاهش وزن در دوران شیردهی با مشاورین سلامت شرکت نیوشا ارتباط برقرار کنند و از مصرف دمنوش هایی مثل مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی که حاوی چای سبز هستند خودداری کنند و فقط پکیج لاغری ویژه دوران شیردهی که هیچگونه چای سبز ندارد و کاملا بر روی این پکیج کار تخصصی صورت گرفته است استفاده کنند.

دمنوش لاغری نیوشادمنوش های لاغری ویژه ی دوران شیردهی شامل دمنوش های زیر است:

  • چای زنجبیل نیوشا
  • دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا
  • چای معطر تمشک آبی نیوشا
  • چای کرن بری نیوشا
  • چای ترش (رز چینی) نیوشا
  • معجون رویایی نیوشا

آیا مصرف پکیج لاغری ۲۰ روزه نیوشا برای کاهش وزن کافی است؟

دوره های استفاده از دمنوش های گیاهی نیوشا به صورت زیر است:

  • پکیج لاغری ۴۰ روزه
  • پکیج لاغری ۶۰ روزه
  • پکیج لاغری ۸۰ روزه

حداقل دوره ی استفاده از پکیج های کاهش وزن نیوشا ۴۰ روزه است زیرا در ۲۰ روز اول به بدن فرصت می دهیم تا خود را با دمنوش ها وفق بدهد. در واقع یک دوره ی ۲۰ روزه برای رسیدن به شرایط مناسب برای شروع روند کاهش وزن مورد نیاز است بنابراین پس از ۲۰ روز که بدن به شرایط مناسبی رسید، روند لاغری و تأثیرگذاری دمنوش ها شروع می شود.

قیمت پکیج های لاغری نیوشا چند است؟

قیمت دمنوش های لاغری نیوشا به صورت قطعی پس از مشاوره تعیین می گردد زیرا نوع و تعداد دمنوش های لاغری داخل پکیج هر فرد نسبت به فردی دیگر و نسبت به مشاوره متفاوت است ولی به طور معمول پکیجی که دارای ۶ نوع دمنوش و شامل ۱۱ تا ۱۵ بسته دمنوش است قیمت ها از ۱۴۰ تا ۲۳۰ هزار تومان متغییر است. دوستان عزیز دقت بفرمایند که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید حداقل ۶ نوع دمنوش (۶ وعده در روز) و با توجه به برنامه ی ارائه شده توسط مشاور رسمی شرکت میل بفرمایند.

آیا می توانم محصولات نیوشا را از فروشگاه تهیه کنم؟

خیر. محصولات نیوشا فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند.

 آیا محصولات نیوشانیک دارویی هستند؟

خیر. محصولات نیوشانیک مخلوطی از چای ها، گیاهان و ادویه های طبیعی سنتی ایران هستند و در رده نوشیدنی های سلامت طبقه بندی می شوند.

آیا محصولات نیوشا گواهی بهداشت دارند؟

تمام محصولات شرکت دارای گواهی بهداشت هستند و اطلاعات مربوط به آن بر روی تمام محصولات درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *